|
www.smpax.fora.pl Forum Spółdzielni Mieszkaniowej "PAX" Forum jest moderowane, i wymaga rejestracji
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:47, 19 Lut 2012 Temat postu: Jak długo w pojedynkę? |
|
|
Jako osoba od dawna zainteresowana sprawami licznych nieprawidłowości w spółdzielniach mieszkaniowych i ich zwalczania trafiłem w końcu na niniejsze forum po znalezieniu informacji w mediach o ostatnim „genialnym” pomyśle Waszego prezesa aby wprowadzić tzw. zaliczkowe opłaty na pokrycie długów innych członków spółdzielni.
Oczywiście Wasz prezes nie jest odosobniony w swoich pomysłach bo wbrew twierdzeniu Jerzego Jankowskiego ze Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych RP, dzieje się tak w wielu innych spółdzielniach tylko inni prezesi zbytnio się tym nie chwalą.
Po przeczytaniem niektórych Waszych wpisów kolejny raz dochodzę do wniosku, że jednym z głównych powodów Waszej sytuacji są próby rozwiązywania problemów podejmowane w ramach jednej tylko spółdzielni. Takie działanie to nic innego jak strata czasu i dochodzenie samemu do wniosków, do jakich dawno doszli już członkowie innych spółdzielni i być może jakoś korzystnie dla siebie je rozwiązali. Poza tym jest to okazja do publicznych wypowiedzi takich działaczy spółdzielczych jak J. Jankowskiego wprowadzającego celowo opinie publiczną w błąd aby nadal umożliwiać prezesom spółdzielni praktycznie bezkarnie dotychczasowe praktyki. Daje to im możliwość twierdzenia, że są to odosobnione przypadki, które nie wymagają tzw. rozwiązań systemowych co skwapliwie podchwytują politycy i różne instytucje odpowiedzialne za sprawy spółdzielczości mieszkaniowej, między innymi dawne ministerstwo infrastruktury.
Brak mówienia jednym głosem z naszej strony umożliwia ponadto naszym „przedstawicielom” w różnych organizacjach międzynarodowych przedstawianie wszelkich prób naprawy obecnej sytuacji w polskiej spółdzielczość mieszkaniowej jako zamach na zasady spółdzielczości i interwencje wprowadzanych w błąd władz tych organizacji.
Poniżej przedstawiam tzw. Standardy obsługi klientów obowiązujące w zasobach mieszkaniowych (w tym i spółdzielczych) w Wielkiej Brytanii. Zwracam uwagę, że są one oparte o tzw. Deklarację spółdzielczej tożsamości, do stosowania której zobowiązała się Polska jako członek międzynarodowych instytucji. Deklaracja jest dostępna na stronie Krajowej Rady Spółdzielczej
W związku z tym rodzi się oczywiste pytanie co powoduje, że w oparciu o te same zasady można tak drastycznie różnie traktować członków spółdzielni w Polsce i Wielkiej Brytanii. Zapewne w PAX-ie jest wielu członków znających dobrze język angielski i warto, aby bliżej zaznajomili się z ciekawymi informacjami dotyczącymi spółdzielczości mieszkaniowej na świecie na stronie Sekcji Mieszkaniowej Międzynarodowego Związku Spółdzielczego – ICA Housing.
Czas chyba wyciągnąć wnioski z ciągłych porażek choćby zaglądając na strony takich spółdzielni warszawskich jak SM Górczewska czy Przy Metrze.
A oto wspomniane wcześniej standardy obsługi klientów:
Standardy obsługi mieszkańców.
Celem Firmy CDS Co-operatives (związek spółdzielczy w Wielkiej Brytanii) jest zapewnienie mieszkańcom oraz pozostałym klientom firmy jak najlepszej jakości świadczonych usług. Niniejszy dokument określa standard usług jakie możemy Państwu zapewnić.
Nasze usługi świadczone są w jednakowym standardzie dzierżawcom, najemcom, lokatorom, członkom niezależnych spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, właścicielom nieruchomości jak równoważ wszystkim innym osobom korzystającym z naszej oferty
W kontakcie z nami - zapewniamy:
1. że w rozmowach bezpośrednich (osobistych) i telefonicznych będziemy grzeczni i uprzejmi oraz zobowiązujemy się również, że będziemy traktować naszych klientów
(a także wszystkie osoby, z którymi się kontaktujemy) z godnością i szacunkiem,
2. możliwość telefonicznego umówienia się na spotkanie z nami w godzinach 9:00 – 17:30 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt ( dni wolnych od pracy),
3. odebranie telefonu w czasie krótszym niż 12 sekund od pierwszego sygnału,
4. przedstawienie się imieniem i nazwiskiem w rozmowie telefonicznej,
5. legitymowanie się dowodem tożsamości w rozmowach bezpośrednich,
6. odpowiedź na wiadomości pozostawione w naszej automatycznej sekretarce przed upływem następnego dnia roboczego, licząc od dnia ich nagrania,
7. zapewnienie rezydentom nie posługującym się językiem angielskim tłumacza z firmy LINE LANGUAGE,
8. używanie w rozmowach prostych (ogólnie zrozumiałych) zwrotów stosowanych w języku angielskim,
9. udzielenie w terminie 7 dni odpowiedzi na skierowaną do nas korespondencję listownie lub pocztą elektroniczną. Jeżeli nie będzie to możliwe, w ciągu 7 dni zobowiązujemy się wystosować informację określającą termin pełnego odniesienia się do przekazanej nam korespondencji,
10. wyznaczenie terminu spotkania w naszej firmie przed upływem następnego dnia roboczego liczonego od dnia zgłoszenia przez mieszkańca takiej woli,
11. rozpoczęcie uzgodnionej wizyty zaraz po przybyciu mieszkańca do naszej siedziby choć możliwe jest krótkie oczekiwania na rozmowę z określonym pracownikiem,
12. umówienie wizyty w domu mieszkańca w sprawach pilnych w dniu zgłoszenia lub w następnym dniu roboczym. W pozostałych sprawach zaplanujemy wizytę domową w przeciągu dwóch tygodni.
W zakresie informacji i konsultacji - zapewniamy:
1. prowadzenie regularnych badań dla ustalenia opinii mieszkańców o jakości naszych usług,
2. konsultowanie z mieszkańcami wszystkich ważnych zmian w zasadach świadczenia usług określonych regulaminem naszej firmy oraz informowanie o wszystkich innych zmianach, które mogą bezpośrednio dotyczyć mieszkańców jako klientów naszej firm,.
3. konsultowanie z mieszkańcami wszystkich ważnych napraw lub ulepszeń, które zamierzamy przeprowadzić w ich lokalach lub nieruchomościach i jeżeli to możliwe, proponowanie wyboru np. koloru lub rodzaju armatury,
4. udostępnianie kopi naszych regulaminów i procedur oraz wszystkich innych ważnych dokumentów bezpośrednio w siedzibie firmy lub przez Internet,
5. tłumaczenie kluczowych dokumentów na żądanie mieszkańców nie posługujących się językiem angielskim,
6. publikację i doręczenie każdemu mieszkańcowi biuletynu informacyjnego z częstotliwością co najmniej 3 razy w roku
W zakresie działań na rzecz równości - zapewniamy:
1. że nie będziemy stosować dyskryminacji ze względu na wiek, niepełnosprawność, płeć, rasę, religię lub orientację seksualną,
2. dostęp do wszystkich informacji dotyczących klienta (mieszkańca), przechowywanych w naszej firmie oraz w naszych systemach komputerowych. Jeśli wyrazi on wolę sprawdzenia tych informacji, zostanie umówimy na spotkanie w naszej firmie w przeciągu 7 dni,
3. że nie będziemy tolerować wulgarnego lub obraźliwego (obelżywego) języka, niestosownych uwag dotyczących niepełnosprawności, rasistowskich, seksistowskich i homofobicznych komentarzy oraz molestowania mieszkańca przez pozostałych mieszkańców, naszych pracowników oraz pracowników kontraktowych (budowlanych, mechaników, hydraulików i innych specjalistów) przez nas zatrudnionych,
W zakresie polityki poszanowania prywatności - zapewniamy:
1. przechowywanie informacji dotyczących mieszkańca w bezpieczny i w pełni poufny sposób i udostępnianie ich jedynie stosownym władzom (organom), które mają do nich dostęp z mocy prawa ( jak np. policja, lokalne urzędy itp.),
W zakresie reklamacji dotyczących naprawy wad, szkód i błędów – zapewniamy:
1. udzielenie odpowiedzi na zażalenia dotyczące naszych usług w terminie 14 dni. Jeżeli dla zbadania sprawy potrzebny będzie dłuższy czas, mieszkaniec zostanie poinformowany o terminie uzyskania pełnej odpowiedzi,
2. rekompensatę, w przypadku popełnienia przez nas błędu, który spowodował koszty lub poważne niedogodności,
3. zatrudnienie eksperta, który wykona niezależną ocenę dotycząca naszych usług oraz zaproponuje mieszkańcowi niezadowolonemu z naszych usług dogodne rozwiązanie.
4. W zakresie płatności związanych z opłatami lokalowymi i świadczonymi przez nas usługami – zapewniamy:
1. wystawienie rachunków dotyczących opłat lokalowych i innych opłat 4 razy w roku. Jeżeli mieszkaniec zażąda dodatkowego rachunku, wyślemy go wnioskodawcy w przeciągu 7 dni,
2. coroczne zestawienie płatności informujące na co zostały wydane wniesione przez klienta opłaty.
3. doręczenie książeczki opłat czynszowych w przeciągu 7 dni
4. doręczenie rachunków za opłaty wniesione za pośrednictwem poczty (czeki i przekazy pocztowe) w przeciągu 7 dni.
5. doradztwo dotyczące wnoszonych opłat i możliwości pozyskania środków pomocy socjalnej na ich pokrycie.
W przypadku wprowadzenia się do zarządzanych przez nas zasobów mieszkaniowych – zapewniamy:
1. odniesienie się do złożonych przez mieszkańca dokumentów aplikacyjnych w przeciągu 21 dni,
2. wręczenie każdemu nowemu mieszkańcowi kompletu dokumentów zawierającego umowę będącą podstawą zamieszkania, podręcznik użytkownika określający jego prawa i obowiązki oraz inne ważne i pomocne informacje.
3. pomoc w uzyskaniu środków pomocowych czyli dopłat związanych z pokryciem kosztów utrzymania lokalu,
4. wizytę naszego pracownika u każdego nowego mieszkańca w przeciągu 6 tygodni od daty objęcia lokalu, podczas której sprawdzimy, czy nie pojawiły się jakiekolwiek problemy w nowym miejscu zamieszkania oraz udzielimy wszelkich niezbędnych informacji.
W zakresie warunków utrzymania użytkowanego przez mieszkańca lokalu – zapewniamy:
1. bezpieczne, suche mieszkania z wydajnym ogrzewaniem, nowoczesnymi kuchniami i łazienkami,
2. stałą opiekę specjalistów (ekipa remontowa interweniująca w przypadkach awarii) świadczoną przez pełną dobę 7 dni w tygodniu,
3. pełną informację dotyczącą numeru zlecenia prac, daty ich zakończenia oraz pracowników kontraktowych wykonujących te prace,
4. wykonanie napraw: awaryjnych w ciągu 24 godzin, pilnych w przeciągu 7 dni, rutynowych w ciągu 28 dni,
5. kontakt z firmą (zleceniobiorcą) przed rozpoczęciem prac remontowych zleconych przez mieszkańca,
6. wylegitymowanie się pracowników firmy wykonującej usługę oraz profesjonalne wykonanie zlecenia z uwzględnieniem życzeń mieszkańca i korzyści dla jego lokalu.
W zakresie utrzymania zarządzanych przez nas zasobów - zapewniamy:
1. regularne przeglądy stanu zarządzanych przez nas nieruchomości mające na celu sprawdzenie utrzymania w należytym porządku części wspólnych i ich czystości oraz czy ich użytkowanie jest bezpieczne,
2. usuwanie wulgarnego graffiti z części wspólnych najpóźniej przed końcem następnego dnia roboczego, w przypadku pozostałych rodzajów graffiti w ciągu 5 dni,
3. usunięcie śmieci wielkogabarytowych (kanapy, łóżka, szafy, wanny, toalety, zlewy, lodówki, telewizory itp.) w ciągu 7 dni.
Możność zakupu nieruchomości - zapewniamy
1. wysłanie w ciągu tygodnia pokwitowanie otrzymania przez nas prawidłowo sporządzonego zawiadomienia o zgłoszenia chęci zakupu (formularz RTB1)
2. przesłanie w ciągu 8 tygodni oferty sprzedaży (rozdział 125 wniosku) jeśli dotyczy to zakupu nieruchomości z prawem własności lub w ciągu 12 tygodni jeśli dotyczy to nieruchomości dzierżawionej
3. udzielenie odpowiedzi w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego jeśli otrzymamy wstępny zawiadomienie o przesunięciu terminu (formularz RTB6)
Wysoka jakość usług za wnoszone przez klientów opłaty
1. Świadczymy mieszkańcom wysoką jakość usług w ramach wnoszonych przez nich opłat. Regularne sprawdzanie kosztów świadczonych przez nas usług pozwala na informowanie mieszkańców o naszej sytuacji finansowej oraz na przedstawiane im porównań z innymi firmami świadczącymi podobne do naszych usługi na rynku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerzy
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:09, 20 Lut 2012 Temat postu: Re: Jak długo w pojedynkę? |
|
|
Sąsiad napisał: | Po przeczytaniem niektórych Waszych wpisów kolejny raz dochodzę do wniosku, że jednym z głównych powodów Waszej sytuacji są próby rozwiązywania problemów podejmowane w ramach jednej tylko spółdzielni. Brak mówienia jednym głosem z naszej strony umożliwia ponadto naszym „przedstawicielom” w różnych organizacjach międzynarodowych przedstawianie wszelkich prób naprawy obecnej sytuacji w polskiej spółdzielczość mieszkaniowej jako zamach na zasady spółdzielczości i interwencje wprowadzanych w błąd władz tych organizacji. |
W jakich organizacjach międzynarodowych interesują się poprawą sytuacji w polskiej spółdzielczość mieszkaniowej ?
Poza tym nie widzę w Twoim obszernym poście żadnych konkretnych propozycji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:46, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Oczywiście na tak zadane pytanie odpowiadam Jerzemu, że według mojej wiedzy żadna do tej pory organizacja miedzynarodowa nie próbowała naszej sytuacji poprawić bo nikt ich nie probował zainteresować faktyczną sytuacją w polskiej spółdzielczości mieszkaniowej. Bo trudno się spodziewać, żeby uczynili to oficjalni nasi przedstawiciele w ILO – Międzynarodowej Organiazcji Pracy, ICA a dokładniej ICA Housing czy CECODHAS. A kontakty do tych organizacji są powszechnie dostępne i trzeba tylko chcieć powiadomić je.
Do tej pory zainteresowanie tych organizacji sprowadziło się do wizyty szefowej ICA Pauline Green w Polsce w trakcie zorganizowanego prze KRS tzw. Forum Spółdzielczego w czerwcu ubiegłego roku w Sali Kongresowej w Warszawie i pism protestacyjnych szefów ICA Housing i CECODHAS do premiera, prezydenta i marszałka sejmu przeciw rzekomej dyskryminacji i ograniczania niezależności spółdzielni w związku ze zgłoszonymi w ubiegłym roku projektami nowelizacji Prawa spółdzielczego i ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych. Odbyło się również w październiku ubiegłego roku posiedzenie CECODHAS w Warszawie z wizytacją spółdzielni Wyżyny i Koło.
Nie podałem żadnych konkretnych propozycji współpracy gdyż wielokrotnie to czyniłem, również w stosunku do członków PAX’u ale zawsze od lat pada stwierdzenie, że najpierw trzeba załatwić własne problemy. Niestety, jak pokazują wieloletnie doświadczenia, bez równoległego załatwiania tzw. spraw systemowych i własnych nie uda się załatwić przede wszystkim tych własnych. No ale Polacy nie są nawet mądrzy po szkodzie. Obawiam się, że tak jak i inni, stale oczekujecie genialnego pomysłu jak pogonić Wasz zarząd i od razu naprawić obecna sytuację ale takiego pomysłu nikt nie ma! A poszukując go po prostu tracicie cenny czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerzy
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:24, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Sąsiad napisał: | Obawiam się, że tak jak i inni, stale oczekujecie genialnego pomysłu jak pogonić Wasz zarząd i od razu naprawić obecna sytuację ale takiego pomysłu nikt nie ma! A poszukując go po prostu tracicie cenny czas. |
Sąsiad, ja nie oczekuję pomysłu jak pogonić zarząd.
Niestety, nadal nie piszesz jak nie tracić czasu i równolegle załatwiać sprawy systemowe.
Czy myślisz, że lokalnemu kacykowi z ferajny zagrozi jakiś ICA Housing i CECODHAS albo inny Berdyczowski Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych? To tak, jakby Transparency International nasłać na mafię kolumbijską:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jerzy dnia Pon 13:25, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:06, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ja myśle tak - my stale przed podjęciem jakichkolwiek dzialań z gory zakladamy, ze się nie uda i nic praktycznie nie robimy!
Te wymienione przeze mnie organiazacje nie palą się do unormowania sytuacji u nas bo to sprawdziłem już ale łaski nam nie robią! Skoro Polska łamie podjęte zobowiazania to nic nie stoi na przeszkodzie, aby te organizacje rozpatrzyly wnioski o zawieszenie Polski w prawach członkow.
Bo w tamych organizacjach ich wodzowie nie mogą sobie pozwolić ze względu choćby na opinię publiczną w ich krajach na tzw. podwójne standardy tj. apelowanie do całego świata o postępowanie zgodnie z deklaracjjami spółdzielczymi i jednocześnie przymykanie oka na sygnały z Polski.
Po co mam pisać o konkretach jeśli stale będę spotykał się z takim podejściem jak do tej pory "nic nie róbmy bo to się nie uda".
A pierwszy konkret jaki można zrobić to właśnie wystąpić do wymienionych organizacji z opisem Waszej sytuacji i nazwaniem jej wręcz zlodziejstwem ze strony prezesów.
Jeśli dojrzejecie do wspólnych działań, to proszę dać znać na tym forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek_
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzymowskiego 33
|
Wysłany: Pon 15:58, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A z kim mamy te wspólne działania prowadzić?
Jesteśmy dość nieufni , to taka przypadłość osób działających w tej spółdzielni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:05, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
No cóż, nikt Was na siłę nie zamierza uszczęśliwiać - działajcie dalej tak jak do tej pory - zobaczymy, co z tego wyjdzie!
Nie Wy pierwsi i nie ostatni tak myślicie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek_
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzymowskiego 33
|
Wysłany: Pon 21:25, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Faktycznie z takim podejściem nikogo do współpracy nie zachęcisz.
Obrazić się zawsze możesz.
A już mnie trochę zaciekawiłeś..ale cóż, widocznie nie zależy Ci na nas.
Nie mniej jednak życzę powodzenia w tej walce. I trzymam kciuki.
Jak się przestaniesz dąsać daj znać na tym forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hw30
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:34, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Mnie sie pomysł sąsiada podoba bo rzeczywiście powinniśmy działać na rózne fronty bo to co u nas w spółdzielni to jedno ale rozwiązanie systemowe to drugie a tego sami nie zrobimy czyli dobrze byłoby wspólnie z kims kto ma przetarte szlaki i mógłby podpowiedzieć ,zainteresowac sprawą europejskie organizacje ,toz nic to nas nie kosztuje chyba.
Ale znowu takich danych nie można tutaj zamieszczać bo prezesi tylko na to czekają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek_
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzymowskiego 33
|
Wysłany: Wto 19:18, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Mnie też temat zainteresował, ale tajemniczość formy zraziła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hw30
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:18, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A może "sąsiad" czytał że forum jest monitorowane przez prezesów i stąd ta tajemniczość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzebak
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelska
|
Wysłany: Śro 17:50, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hw30 napisał: | A może "sąsiad" czytał że forum jest monitorowane przez prezesów i stąd ta tajemniczość. |
Mogą sobie "monitorować" do woli. Da to taki sam efekt jak uczenie się fizjologii poprzez oglądanie pisemek pornograficznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:16, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Do pewnych sprawa trzeba dojrzeć!
Zachęcam do odwiedzenia stron www.smgorczewska.fora.pl oraz www.przymetrze.fora.pl i wyciagnięcie wniosków z lektury. Bo podobne fora do Waszego od dawna przekształcily się w miejsce do pisania nie widomo o czym, chyba w miejsca, gdzie mozna dac upust swojej frustracji. I to wszystko.
A jutro zaopatrzcie się w Warszawską Gazetę, - cena 2 zł, która od miesiąca wprowadziła bardzo ciekawy cykl poświęcony spółdzielczości mieszkaniowej a raczej jej karykaturze w polskim wydaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek_
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzymowskiego 33
|
Wysłany: Czw 10:00, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A coś więcej o ewentualnej współpracy może Sąsiad skrobnąć?
Jeśli nie na forum to może na PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pavulon
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:59, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Sąsiad napisał: | podobne fora do Waszego od dawna przekształcily się w miejsce do pisania nie widomo o czym, chyba w miejsca, gdzie mozna dac upust swojej frustracji |
moim zdaniem, takie teksty to dowód jeszcze większej frustracji Sąsiada
bo my wiemy, o czym piszemy
(ale mi się rymnęło)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|